Menu

Przepisy kulinarne

Rozpoczynamy serię podróży kulinarnych z naszym Szefem Kuchni - Krzysztofem Wronką.
Kilka razy w miesiącu będziemy raczyć Państwa przepisami na wyśmienite ryby.

Filet z pstrąga z sosem podgrzybkowym i sałatką ziemniaczaną

Czy wiesz, że PSTRĄG zawiera najwięcej kwasów Omega-3 spośród ryb słodkowodnych?
400 g pstrąga dostarcza tygodniowe zapotrzebowanie na kwasy EPA i DHA.
Jest również bogaty w łatwo przyswajalne białko, zawiera fosfor, selen, wapń, magnez, żelazo, potas i witaminy z grupy B.
Dzisiejsza propozycja to wyśmienity filet z pstrąga z sosem podgrzybkowym i sałatką ziemniaczaną.
Zapraszamy na bloga.

Czytaj dalej...

Węgorz z grilla

Zdrowie z GRILLA = WĘGORZ z grilla!
Czy wiecie, że zawarte w tłuszczu węgorza kwasy Omega-3 chronią m. in. przed miażdżycą, nadciśnieniem tętniczym, udarem mózgu i zawałem serca?
A zawarte w jego mięsie witaminy mają dobry wpływ na wzrok, skórę, a także chronią układ kostny i zapobiegają osteoporozie.
Zapraszamy - przepis na blogu:)

Czytaj dalej...